SEO tip #1: Sådan skaber du relevant content for din målgruppe

Da man førhen snakkede SEO, talte man ofte om at få proppet så mange søgeord som overhovedet muligt ind i en tekst. Resultatet blev, at densiteten af det optrædende søgeord var ved at sprænge skalaen, og man stod så tilbage med en færdig tekst, hvis brugervenlighed var lig nul. Med årene er de kravene fra … Læs mere

Hvorfor er min hjemmeside ikke på Google?

Et af de spørgsmål jeg ofte hører er: “Hvorfor kan Google ikke finde min hjemmeside?” Spørgsmålet stilles ofte af nye hjemmesideejere, som er utålmodige med at få del i de besøgende fra Google. Der kan være mange forskellige årsager til, at google ikke kan finde din hjemmeside, og i dette indlæg vil jeg forsøge at … Læs mere

Google Søgeoperatører – Kender du disse?

Er der noget bedre end værktøjer, når man arbejder med online markedsføring, og SEO især? Men vidste du, at et af de mest effektive værktøjer er gratis, og lige foran næsen på dig hver dag? Google avanceret søgning, eller Google search operators, er nemlig et enormt nyttigt værktøj til dit SEO-arbejde, især hvis du bruger … Læs mere

ITP 2.2 – Betydning og løsning

Har du mobiltrafik på din hjemmeside – og bruger du penge på markedsføring? Så bør du nok læse dette indlæg, hvis du ikke allerede er helt opdateret på ITP, og hvad det betyder for din markedsføring. Hvad er ITP – og hvad betyder det for din forretning? ITP står for Intelligent Tracking Prevention. Det er … Læs mere

Allerup & Co skifter navn

Hvordan staver du det? Sagde alle, der skulle have en mail over telefonen Vi kender det alle. Vi skal opgive vores emailadresse eller firmanavn til en anden – Før vi har set os om, har vi brugt 30 sekunder på at stave os igennem mailadressen. Og jeg kan fortælle, at der er MANGE bogstaver i … Læs mere