• Indholdsfortegnelse: Hvad er Google Ads kvalitetsresultat? Hvordan kan jeg optimere kvalitetsresultatet? Har kvalitetsresultatet stadig betydning med moderne kampagnetyper som Performance Max? Hvad er Google Ads kvalitetsresultat? Kvalitetsresultatet er en vurdering fra Google Ads, der angiver, hvor relevant og nyttig dine annoncer, søgeord og landingsside er for en person, der ser din annonce. Det gives på […]

  • Hvad er Meta Keywords? Meta keywords er en type meta tag, der kan indsættes i HTML-koden på en webside for at angive de nøgleord, som siden handler om. De blev tidligere brugt af søgemaskiner til at bestemme et websteds relevans for bestemte søgeord. Disse tags blev placeret i sidens “head” sektion og var ikke synlige […]

  • Smart Bidding er en automatiseret budgivningsstrategi, der bruger maskinlæring og kunstig intelligens (AI) til at optimere for konverteringer eller konverteringsværdi i hver enkelt auktion – en funktion, der er kendt som “auktionstid budgivning”. Det kan hjælpe annoncører med at maksimere deres return on investment (ROI) fra deres reklameudgifter. Hvordan fungerer det? Smart Bidding tager hensyn […]

  • Customer Lifetime Value (CLV) er en vigtig måling, der hjælper virksomheder med at forstå, hvor meget værdi en kunde vil give totalt set. CLV er helt essentiel, hvis du vil vækste din forretning, og ikke bare leve af de kunder, der er i markedet lige nu. Hvis du baserer din budgivning på CLV i stedet […]

  • Introduktion til HubSpot HubSpot er en alt-i-en platform, der tilbyder en bred vifte af værktøjer til markedsføring, salg, kundeservice og drift. Med HubSpot kan du nemt organisere og automatisere dine forretningsprocesser for at opnå bedre resultater og øge din virksomheds succes. Du kan besøge HubSpots hjemmeside her. Formålet med denne FAQ er at besvare nogle af […]

  • Pull marketing er en strategi, der fokuserer på at tiltrække kunder ved at skabe værdi og opbygge positive relationer med dem. I stedet for at “skubbe” produkter eller tjenester på kunderne, “trækker” pull marketing dem ind mod virksomheden ved at give dem indhold og oplevelser, der er relevante og interessante. I denne artikel vil vi […]

  • Google Ads funnel er en kraftfuld PPC-strategi til at maksimere din ROI. Det vil hjælpe med at øge rækkevidden af dine kampagner, tiltrække nye potentielle kunder til en lav pris og gøre dine konverteringer meget mere profitable. Hvad er en Google Ads Funnel? Google Ads funnel er en markedsføringsstrategi, der bruger en række forskellige kampagner, […]

  • Content, content, content – Uanset om du er marketeer, eller blot har en generel interesse for markedsføring, er du helt sikkert blevet tudet ørerne fulde om, at det handler om content og at have det rette indhold. Hvorfor er det nu lige at content er så vigtigt, når vi snakker marketing? Fordi det betaler sig […]