Linkbuilding der giver resultater
Vil du være sikker på topplaceringer i søgemaskinerne? Så kommer du ikke uden om linkbuilding. Sæt din linkbuilding på autopilot med én af vores linkbuilding pakker.
Vi er specialister i linkbuilding
Vi er eksperter i alle grene af SEO, herunder linkbuilding og opbygning af omdømme for nye og etablerede hjemmesider.
Vil du høre mere om mulighederne for flere links med et specialiseret linkbuilding bureau? Kontakt Per Allerup og hør nærmere!
Søgeordsanalyse
Teknisk SEO
Content
Linkbuilding
Lokal SEO
Vi har fået særdeles kompetent rådgivning fra Per Allerup. Udgangspunktet var egentlig optimering af Google Ads, men samarbejdet er udvidet til at omfatte hele paletten, fra online markedsføring til drift og optimering af vores website. Vi har god sparring, og er meget tilfredse med samarbejdet.
Fra gratis links til outreach linkbuilding
Et link er ikke bare et link. Der er mange måder at opnå flere links til din hjemmeside – lige fra gratis linkbuilding til de dyreste redaktionelle links og outreach linkbuilding.
Vi kender alle mulighederne, og kan hjælpe med at sammensætte en linkprofil, der passer til dit budget og dine ambitioner.
Priser på linkbuilding
Vores linkbuildingpakker kan vokse med dig. Her ser du priseksempler.
Hvad er linkbuilding?
Søgemaskiner som Google benytter sig af to primære faktorer, når de skal vurdere en hjemmesides relevans og værdi: Content og links.
Content, eller indhold, kan man helt selv styre, mens det er noget sværere at styre hvem der linker til din hjemmeside. Ikke desto mindre er links noget af det vigtigste indenfor SEO, når det kommer til at opnå gode placeringer på konkurrenceprægede søgetermer.
Google opfatter links som en anbefaling
Når man taler om links, taler man også om linkværdi, linkjuice og page rank. Alt sammen termer, der beskriver hvor mange links et website eller en given underside har. Jo flere links, jo højere linkværdi, og jo mere linkjuice flyder mellem siderne.
Google anvender links til to ting: Dels som en metric til at vurdere et websites troværdighed, og dels som et værktøj til at opdage og navigere hjemmesider. Uden links ville Google have svært ved at opdage nye websites eller nye undersider på din hjemmeside.