marketingsbureau der skaber vækst

Bizon: rådgivning om digital markedsføring

Hos BIZON er vi specialister i online marketing – Vi arbejder med Google, Facebook og owned media.

Vores udgangspunkt er data og kendskab til markeder og kanaler. Vi baserer vores arbejde med marketing på facts og viden.

Google Ads

Vil du sælge online kommer du ikke udenom Google Ads. Vil du have gode resultater, skal du bruge et erfarent marketingsbureau. Vi er specialister i Google Ads.

SEO

SEO er kanalen, der bliver ved at give. Men det kan kræve ekspertviden at komme helt til tops i søgeresultaterne. Det har vi!

Social media Ads

Vil du ramme nye kunder og vækste din forretning? Så er sociale medier stedet at være. Men gode resultater kræver en effektiv strategi. Det kan vi hjælpe med.

Stine Strandgaard fra ipnordic A/S
Vores samarbejde med Per Allerup og BIZON bygger på flere års sparring, gode dialoger og flotte resultater. Per har en særlig evne til at sætte sig i kundens sted og agere som var forretningen hans egen. Vi har stor tillid til ham og hans rådgivning, og anbefaler ham så ofte vi kan.
Stine Strandgaard, ipnordic A/S

Specialister i online marketing

Det er ingen hemmelighed, at vores speciale er indenfor search engine marketing, både SEO og PPC, især Google Ads.

Men vores kompetencer er ikke begrænset til det – Vi har erfaring og ekspertviden om Facebook Ads, Bing Ads, LinkedIn annoncering, email marketing, marketing automation, content marketing og meget mere.

Cases som marketingsbureau

Thomas Lund fra all4party.dk

Profitoptimering og fordobling af besøgende fra SEO

Se hvordan All4Party.dk fik styr på både ROAS, POAS og SEO ved at vælge BIZON som marketing bureau.

Case: Svare Studio

Forbedret optimering gav 219% mere omsætning

Svare Studio fik mere end fordoblet omsætningen ved en målrettet indsats på Google Ads.

Marketing bureau

Der findes mange forskellige typer af marketingbureauer, som hver især har deres specialiseringer og ekspertiseområder. Alle gode marketingbureauer har dog ét fælles mål: at hjælpe deres kunder med at få succes. Hvis du er på udkig efter et marketingbureau, der kan hjælpe dig med at tage din virksomhed til det næste niveau, skal du overveje følgende faktorer.

1. Erfaring

Når du vælger et marketingbureau, er det vigtigt at overveje deres erfaring. Har de en dokumenteret erfaring med at hjælpe virksomheder med at nå deres mål? Forstår de din branche og de specifikke udfordringer, du står over for?

2. Kreativ tænkning

Et godt marketingbureau vil være i stand til at tænke ud af boksen og komme med kreative løsninger på dine marketingudfordringer. De skal være i stand til at tilbyde friske perspektiver og nye idéer, der vil hjælper dig med at nå din målgruppe.

3. Strategisk planlægning

Et godt marketingbureau vil have en klar forståelse af dine forretningsmål og de strategier, der er nødvendige for at nå dem. De bør være i stand til at udarbejde en omfattende plan, der tager hensyn til alle aspekter af din virksomhed, lige fra dit målmarked til dit budget.

4. Køb af medier

Et godt marketingbureau har stor erfaring med medieindkøb. De bør være i stand til at forhandle de bedste priser for dine kampagner og give dig den største eksponering for dit budget.

5. Eksekvering

Når du har valgt et marketingbureau, er det vigtigt at sikre dig, at de har ressourcerne og ekspertisen til at gennemføre dine kampagner med succes. Har de et erfarent team af fagfolk, der kan gennemføre dine planer? Har de de nødvendige værktøjer og teknologi til at spore og måle resultaterne?