• Organisk trafik fra Google er forsat en stor trafikkilde, og derfor kan du gå glip af mange besøgene, ydermere potentielle kunder i din webshop, hvis ikke den er optimalt søgemaskineoptimeret. Webshop SEO er derfor yderst relevant for dig, der ønsker at øge salget på din webshop og ikke tidligere har arbejdet så meget med SEO […]

  • PPC ændrer sig hele tiden. De dage, hvor den eneste målretningsmetode var keywords, er forbi. Vi ser nu mere sofistikerede målretningsmetoder, der fungerer sammen med nøgleord. Remarketing Lister for SøgeAnnoncer (RLSA) er et godt eksempel på dette. Selvom de har været tilgængelige siden juli 2013, ser vi at RLSA ikke er brugt i så høj […]

  • “Wiki” er et ord, som mange mennesker har hørt om, men måske ikke ved præcist, hvad det betyder eller hvad det er for en teknologi. Artiklen her vil søge at give en oversigt over ordet “wiki” og dets historie, samt at beskrive, hvad en wiki er og hvordan den fungerer. Derudover vil vi se på […]

  • Digital marketing er mere end bare et website eller annoncering på sociale medier. Paletten af digital marketing kanaler er bred og dækker udover ovenstående også SEO, betalt marketing, strategiske lead kampagner, email-marketing og meget mere.  Med alle de forskellige digitale marketing strategier der popper op i e-commerce i dag, kan det være svært at vide […]

  • PageRank er en algoritme, der blev udviklet af Google for at vurdere relevansen og autoriteten af websider på internettet. Dette hjælper Google med at bestemme, hvilke sider der skal vises højere i søgeresultaterne, når en bruger foretager en søgning. Bemærk at der skelnes mellem PageRank og Toolbar Pagerank (læs nederst). PageRank fungerer ved at vurdere […]

  • Better Ads Standards er et sæt spilleregler for online annoncering. De er udarbejdet af Coalition for Better Ads, som er en sammenslutning af aktører i branchen, heriblandt Google og Facebook. Hele formålet bag Coalition for Better Ads og Better Ads Standards er at undgå at brugerne installerer software, der blokerer annoncer, såkaldte Ad Blockers. Dermed […]

  • I en verden, hvor den gennemsnitlige person bliver bombarderet med over 5.000 markedsføringsbudskaber hver dag, er det vigtigere end nogensinde før for virksomheder at have en laserfokuseret reklamestrategi. Det er her, at See Think Do Care strategien kommer ind i billedet. Læs videre for at få mere at vide om dette kraftfulde værktøj, og hvordan […]