Google Ads optimering
Vil du være sikker på det højeste mulige afkast af dine Google Ads kampagner? Så kontakt os, for en uforpligtende gennemgang af din konto.
Specialister i Google Ads
Hos BIZON er vi specialister i optimering af Google Ads. Vi har mere end 10 års erfaring med opsætning og optimering af Google Ads kampagner, og kan hjælpe dig med alle aspekter af betalt annoncering i søgemaskinerne. Vi arbejder selvfølgelig også med Bing Ads. Vi er selvfølgelig Google partner.
Har du optimeringspotentiale?
Få en gratis og uforpligtende analyse
Brug for support eller et godt tilbud?
Kontakt os på 30 28 33 93
Google Ads Strategi
Det er ikke ligegyldigt, hvordan du opbygger dine kampagner. Vi bruger blandt andet strategien See Think Do Care, når vi arbejder med kampagneopbygning og valg af kanaler.
En godt udført strategi kan fortælle, om du skal vælge displaynetværket, søgenetværket eller YouTube annoncering. Det afhænger helt af målet med din annoncering.
Google Shopping Ads
Sælger du produkter på nettet? Så kommer du ikke uden om Google Shopping Ads. Det er den hurtigst voksende kanal, og oftest den kanal der har det bedste annonceafkast.
Vi hjælper med kampagneoptimering, optimering og opsætning af feeds til Google Shopping og ikke mindst analyse af resultater.
Løbende optimering
Resultater sikres bedst med en løbende indsats. Vores egetudviklede Google Ads framework sikrer, at vi tager hånd om mere end 50 forskellige optimeringsopgaver på din konto – hver måned.
Du modtager selvfølgelig rapportering og en gennemgang af din konto med en af vores specialister. Vi sender ikke bare en uforståelig rapport.
Løbende Sparring
En af forudsætningerne for et godt afkast af Google Ads er, at man forstår markedet, priser og ikke mindst konkurrenter.
Ved den løbende kontakt sikrer vi, at alle parter er enige om målet med annonceringen, og at vi kan rykke på ændringer i markedet.
Vil du ringes op?
Vil du have en uforpligtende snak om muligheder for samarbejde? Ring på 30 28 33 93 – Eller udfyld nedenstående, så vil vi kontakte dig.
Sådan arbejder vi med optimering af Google Ads
Udgangspunket i arbejdet med at optimere Google Ads er vores egetudviklede framework, eller workflow om man vil. Det sikrer, at vi med ugentlige, månedlige og kvartalsmæssige rutiner kommer hele vejen rundt om din Google Ads konto.
Men arbejdet starter allerede inden vi åbner Google Ads. Fundamentet for arbejdet er nemlig dine data. Derfor skal vi have styr på :
Konverteringer og mål
Inden du overhovedet overvejer at investere i Google Ads bør du tænke på, hvad dit mål med annonceringen er.
Attributionsmodeller
Attributionsmodellen bestemmer, hvilke kanaler og kontaktpunkter i kunderejsen der bliver tilskrevet værdi, når der gennemføres en konvertering.
Når der er styr på de grundlæggende data, og ikke mindst defineret sporbare mål, kan arbejdet med opsætning og optimering af Google Ads begynde.
Vi kommer omkring mere end 50 specifikke opgaver på din konto hver måned. Når en opgave udføres, bliver den dokumenteret, og du kan efterfølgende se, hvad der er foretaget. Det sikrer de gode resultater, og gør rapportering af arbejdet lettere.
Eksempler på optimeringsopgaver
Nogle af de opgaver vi kommer omkring er:
- Opfølgning på mål, ROAS og KPI’er
- Optimering af kvalitetsresultater
- Kampagnestruktur
- Budgivning på målgrupper, demografi, målgrupper og geografi
- Annoncetest og eksperimenter på budgivning.