Introduktion Formålet med denne guide Denne guide er designet til at hjælpe webshopejere med at forstå og implementere Google Ads kampagnetyper og strategier for at optimere konverteringer ved hjælp af See-Think-Do-Care modellen. Hvorfor Google Ads er vigtigt for webshopejere Google Ads er en kritisk komponent i online markedsføring for webshops, da det giver mulighed for […]
Customer Lifetime Value (CLV) er en vigtig måling, der hjælper virksomheder med at forstå, hvor meget værdi en kunde vil give totalt set. CLV er helt essentiel, hvis du vil vækste din forretning, og ikke bare leve af de kunder, der er i markedet lige nu. Hvis du baserer din budgivning på CLV i stedet […]
Introduktion til HubSpot HubSpot er en alt-i-en platform, der tilbyder en bred vifte af værktøjer til markedsføring, salg, kundeservice og drift. Med HubSpot kan du nemt organisere og automatisere dine forretningsprocesser for at opnå bedre resultater og øge din virksomheds succes. Du kan besøge HubSpots hjemmeside her. Formålet med denne FAQ er at besvare nogle af […]
Pull marketing er en strategi, der fokuserer på at tiltrække kunder ved at skabe værdi og opbygge positive relationer med dem. I stedet for at “skubbe” produkter eller tjenester på kunderne, “trækker” pull marketing dem ind mod virksomheden ved at give dem indhold og oplevelser, der er relevante og interessante. I denne artikel vil vi […]
Google Ads funnel er en kraftfuld PPC-strategi til at maksimere din ROI. Det vil hjælpe med at øge rækkevidden af dine kampagner, tiltrække nye potentielle kunder til en lav pris og gøre dine konverteringer meget mere profitable. Hvad er en Google Ads Funnel? Google Ads funnel er en markedsføringsstrategi, der bruger en række forskellige kampagner, […]
Content, content, content – Uanset om du er marketeer, eller blot har en generel interesse for markedsføring, er du helt sikkert blevet tudet ørerne fulde om, at det handler om content og at have det rette indhold. Hvorfor er det nu lige at content er så vigtigt, når vi snakker marketing? Fordi det betaler sig […]
Organisk trafik fra Google er forsat en stor trafikkilde, og derfor kan du gå glip af mange besøgene, ydermere potentielle kunder i din webshop, hvis ikke den er optimalt søgemaskineoptimeret. Webshop SEO er derfor yderst relevant for dig, der ønsker at øge salget på din webshop og ikke tidligere har arbejdet så meget med SEO […]
PPC ændrer sig hele tiden. De dage, hvor den eneste målretningsmetode var keywords, er forbi. Vi ser nu mere sofistikerede målretningsmetoder, der fungerer sammen med nøgleord. Remarketing Lister for SøgeAnnoncer (RLSA) er et godt eksempel på dette. Selvom de har været tilgængelige siden juli 2013, ser vi at RLSA ikke er brugt i så høj […]