• Better Ads Standards er et sæt spilleregler for online annoncering. De er udarbejdet af Coalition for Better Ads, som er en sammenslutning af aktører i branchen, heriblandt Google og Facebook. Hele formålet bag Coalition for Better Ads og Better Ads Standards er at undgå at brugerne installerer software, der blokerer annoncer, såkaldte Ad Blockers. Dermed […]

    Læs videre
  • Hvis du arbejder med salg eller marketing, kender du sikkert begrebet “lead” Et lead er ganske enkelt en person eller virksomhed, der har udtrykt interesse for dit produkt eller din tjenesteydelse på en eller anden måde Men ikke alle leads er lige gode. For at spare tid og ressourcer vil salgs- og marketingteams ofte prioritere […]

    Læs videre
  • I en verden, hvor den gennemsnitlige person bliver bombarderet med over 5.000 markedsføringsbudskaber hver dag, er det vigtigere end nogensinde før for virksomheder at have en laserfokuseret reklamestrategi. Det er her, at See Think Do Care strategien kommer ind i billedet. Læs videre for at få mere at vide om dette kraftfulde værktøj, og hvordan […]

    Læs videre
  • Læs videre
  • Remarketing er en markedsføringsteknik, der gør det muligt for virksomheder at målrette potentielle kunder, som allerede har vist interesse for deres produkter eller tjenester. Det er i bund og grund en måde at holde sig i fokus hos folk, der allerede er bekendt med dit brand. Der er en række måder at lave remarketing på, […]

    Læs videre
  • Helpful Content Update er navnet på en opdatering af Google’s algoritme. Målet er at give brugerne bedre søgeresultater. Men hvad er Helpful Content Update egentlig, og hvad skal du være opmærksom på – især når vi taler SEO på dansk? Det får du vores bud på her. Det ved vi allerede nu (opdateret 29. august […]

    Læs videre
  • E-commerce betyder E-handel eller elektronisk handel, og er køb og salg af varer og tjenesteydelser online. Det dækker en lang række aktiviteter, fra online shopping og auktionssider til business-to-business-udveksling og peer-to-peer-netværk. E-commerce har revolutioneret den måde, vi driver forretning på, og har gjort det hurtigere, nemmere og mere bekvemt for folk at købe og sælge […]

    Læs videre
  • Yahoo! belv grundlagt på Stanford University i januar 1994 af Jerry Yang og David Filo, som var elektroteknikstuderende, da de oprettede et websted med navnet “Jerry and David’s Guide to the World Wide Web”. Guiden var et katalog over andre websteder, organiseret i et hierarki i modsætning til et søgbart indeks over sider. I april […]

    Læs videre
  • Morningscore er et dansk SEO værktøj, der bruger gamification til at gøre dit SEO-arbejde lettere. Gamificationen hjælper dig med at prioritere og fokusere på de mest rentable opgaver, og brugeroplevelsen er så intuitiv, at du vil være i stand til at forstå SEO, selv om du ikke er ekspert. Hvad kan jeg bruge Morningscore til? […]

    Læs videre
  • Hvis du arbejder seriøst med SEO, kan det være særdeles nyttigt at overvåge dine placeringer. Det kaldes rank tracking. Ved at overvåge placeringerne, kan du se om indsatsen virker og hvor der skal foretages forbedringer. Der er en række forskellige måder at spore placeringer på. En populær metode er at bruge et værktøj til at […]

    Læs videre