Få en digital vækststrategi, der passer til dit budget og dine ambitioner
Passer din strategi til din virksomhed?
Vi ser ofte, at man satser på de forkerte kanaler, når man forsøger at vækste sin virksomhed. Ved at kontakte en af vores strategiske eksperter kan du lære af andres fejl, og skære genvej til topresultater – online og på bundlinjen.
YouTube
Local Ads
TikTok

Vores samarbejde med Per Allerup og Bizon bygger på flere års sparring, gode dialoger og flotte resultater. Per har en særlig evne til at sætte sig i kundens sted og agere som var forretningen hans egen. Vi har stor tillid til ham og hans rådgivning, og anbefaler ham så ofte vi kan.
Digital strategi – vigtige elementer til vækst
Målgrupper og markeder
Et nøgleelement i enhver digital vækststrategi er at kende sine målgrupper og markeder. Det er hér, man skaber forskel på succes og fiasko, når det kommer til udførelse af din strategi.
Ved at kende målgruppen, kan du meget bedre vælge platforme, KPI’er og helt konkret lave de bedste kampagner.
KPI’er og målsætning
En solid vækststrategi består af flere trin igennem kunderejsen. Mange fokuserer for ensidigt på et enkelt trin i tragten – og så bliver resultaterne derefter.
Ved at sætte en målsætning, der passer til kundens intention og sted i kunderejsen sikrer vi, at vi får højest muligt afkast af investeringen.
Kanaler og platforme
Til enhver målgruppe og målsætning hører den rette marketing channel. Hvis formålet er kolde konverteringer er det klogt at fokusere på de kanaler, hvor målgruppen også er klar til at konvertere – mens du ikke skal forvente direkte omsætning af de kampagner, der målrettes toppen af din funnel.
Eksekvering
Ingen strategi er bedre end eksekveringen. For at få succes med en digital strategi skal man kende sine platforme og ikke mindst mestre alle discipliner inden for digital markedsføring.
Hos BIZON er vi skarpe på både strategi og eksekvering, uanset om det drejer sig om SEO og Google Ads – eller om vi arbejder med sociale medier.
Sådan arbejder vi med digital strategi:
I langt de fleste tilfælde tager vi udgangspunkt i en digital strategi funderet i See, Think, Do, Care. En strategi, der inddeler din målgruppe i fire segmenter, og tildeler kanaler og målsætninger til hver af de fire målgrupper.
Til hver af de fire målgrupper hører platforme og målsætninger. Det er hér, man gør forskellen. Hvis man først forstår, hvilke KPI’er man skal bruge til hvilken målgruppe, sikrer man positivt afkast af sine investeringer i digital markedsføring.